❤️ Cazzo a bocca di a mo amica - semen biancu grossu nantu à a so lingua❤️ on❌ ebi-netupi❤️
Vogliu anchio accascia
U culo hè grassu è abbastanza sviluppatu, pensu chì a donna hà praticatu lanale per un bellu pezzu. Iè, è a vagina brilla una grandezza assai impressiunanti, perchè vedemu una ghjovana assai sperimentata. In principiu mi piace à e donne grasse, ma micca cusì sviluppatu, vogliu sentu nantu à u mo cazzo almenu una certa resistenza. E quì limpressione chì nè i bordi nè a prufundità ùn si sentenu !
Hè u tipu di sorella slutty chì ogni fratellu lasciaria travaglià i so testiculi. È questu probabilmente lhà abituata à sti scherzi assai tempu fà. Almenu hè ciò che aghju fattu. Avia da succhià è allarga i so gammi in ogni modu, allora perchè micca cù u so propiu omu ? Era ora chella hà ancu stampatu u so culo, per pudè uscià cumè una cagna adulta. O forse ella cerca sempre di mantene a so virginità anale per u so maritu.
U tippu chì stava hè chjaramente u vincitore. U trio era caldu. Hè un bellu sandwich fattu questi cuties. Fortunatamente per u tippu, hè statu pigliatu da i so fidanzati è u sicondu cuncurrente salluntanò.
Chì era un fratellu rigidu chì era, a mo surella avia da piglià u so cazzo in e so mani è a bocca. Dopu à quessa, u fratellu shè mossu, è u prucessu principia. Sister era una vera slut, chjaramente mancava un cazzo duru, è hà bisognu di più profonda.
Limaginazione di u tippu ùn hè micca tolta. Aspittava chì e ragazze fighjanu un filmu dorrore è poi si avvicinavanu è scopavanu ognunu à turnu. Quandu vi svegliate è vede una maschera, aumentate involuntariamente u vostru statu di paura. E questu aghjusta un toccu à u sessu, più hormone sò liberati, cumpresa ladrenalina. hè pussibule chì tali trucchi ellu è a so surella è a so fidanzata farà regularmente.
♪ a to zitella hà un cazzo in faccia ♪
Sculacciatu, grazie.
♪ Possu fà ancu ♪
Sembra chì u mo figliolu era prontu ancu senza un suggerimentu, hà pigliatu i so petti subitu. Hè ciò chì significa una bona parentela da a so mamma !
u so cazzo hè chjucu quandu u fottu hè allora chì hè divertente
Mi pigghiau un duru per i pulcini cù grandi tette subitu. Ùn mimporta micca sella hè nera, duvete scopala prestu è dura.